dilluns, 19 de maig del 2008

chiquilicuatre !


NO SÉ SI RIURE O PLORAR !!
“Estoy muy agradecido a España, que ha demostrado que tiene sentido del humor. Lo haré lo más dignamente posible”
"Sentido del humor?" No sé si el sentit del humor el tenen, però el del ridícul puc assegurarte que no.
Aquest personatje tan extramadament "penós" s'ha fet famós per cantar malament. Jo vull ser actriu, i no sé si ho faig fer o no. Però estic per no esforçar-m'hi i fer-ho tant malament com pugui, perquè pot ser serà la manera de guanyarm-hi la vida. Tot i que no sé si tindría el valor de sentir-me guanyadora. Penso que l'autoestima de "R0dolfo chiquilicuatre" està pels terres, sentir-te orgullós de sortir per la tele, només perquè una patètica canço ha agradat (no en el meu cas) penso que és per caure de lo més baix.
Sabeu que ès la " verguenza ajena" no? Dons aquesta és la que sento o cada cop, que sento o veig aquest fenòmen.
Vaig a la discoteca, i és el primer que sona. M'apunto a un concert, i és el primer que sento. Poso la tele, i el primer anunci parla d'això.
Trucan a un mòbil i ja sento la canço. I podria seguir però em fa vergonya! Ens estem tornan bojos !

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Mira-ho d'una altra manera, el fenomen és un desastre i fa molta ràbia, cert, però és una manera de desprestigiar Eurovisió, un certamen lamentable des de la seva creació, perquè tothom sap que és molt cutre, però té possibilitats de guanyar, perquè agrada justament perquè és de conya. Espero que guanyi, i així es demostrarà que Eurovisió no té cap sentit de fer-se, que és una pallassada. Els està bé per voler potenciar-ho.

Jordi Casanovas ha dit...

Jo faré el paper de dolent... demà et trucarà El Terrat, per donar-te feina com a actriu. El paper que has d'interpretar és el d'una cantant folklòrica filla del Chiquilicuatre que s'ha de presentar al festival de la OTI (no sé si encara es fa). Accepteràs la feina?

Anònim ha dit...

JORDI CASANOVAS: Aceptaré qualsevol feina per desonrrada que sigui. Tot serà per donar-me a coneixer com a actriu :)
acepto! Sigui veritat o no, el que m'estas proposant, la resposta seria i és aquesta.
SÓC L'ELENA, EM POSO EN ANÒNIM PERQUÈ ARA NO M'ACEPTA LA CONTRASENYA DEL MEU BLOG, NO SÉ PER QUIN MOTIU.