divendres, 16 de maig del 2008

Marcianitos !


Bé, no és que hem faci massa gràcia parlar del tema, però m'inquieta. Hi tinc un cert respecte, encara que d'alguna manera no hi acabi de creure.
No sé si heu sentit a parlar dels famosos "extraterrestres" que tot sovint visiten Londres, amb les seves naus de colors, especialment, vermells i verds.
Un home, afirma haver tingut contacte tant físic com psíquic amb aquests éssers extranys i verds. Un altre home d'uns 78 anys, afirma també que a ell, inclús l'han portat a passejar per el seu món exterior.
Y també es diu que: un grup de clients y empleats d'un pub d'anglaterra varen veure clarament com un objecte amb llumetes verdes y vermelles aterraba al aeroport de Gatwick. ep ! Y no era un àvio eh !! Què us ho ha fet pensar?
"El Baticà" assegura que creuen en aquests tipus d'éssers, igual que creuen en déu.
No sé què pensar de tot això, però per si de cas, durant un temps no m'acostaré per Londres. No sé si un viatje a l'exterior hem faria gaire gràcia...i encara menys amb un ésser verd !!

3 comentaris:

Sergi ha dit...

Carai, no sabia que els ET tenien tendència a Londres. Però m'ha fet gràcia això de l'ovni que va aterra en un aeroport. I ho diuen els clients d'un bar dius...?

Jordi Casanovas ha dit...

i els clients del pub, hi portaven moltes hores allà dins?

Deric ha dit...

Ah, sí? Doncs me'n vaig a Londres ara mateix a veure si tinc un viatge interestelar gratis!